Šupinka

16.05.2009 19:23

 

Tak je tady ten veliký den na který spousta z nás netrpělivě čekala - máme doma nového člena, Šupinku. Je nádherná, je sladká, je maličká a hlavně ja naše!!! :D Slovy ani nejde popsat jakou z ní mám radost...

 

Výběr něbyl nějak extra těžký. Sice jsem původně chtěla chameleonka většího než jen na ukazováček, ale žádní nebyli, nebo byli naopak zase moc velicí... Jméno Šupinka vymyslela mamina, páč se zrovna dneska rozhodla svlékat. Je opravdu nádherná a dost živá - celý den běhá po větvičkách a zkoumá nový domov. Ale to mi mohlo být hned jasné, že já nikdy nebudu mít nějaké klidnější zvířátko :D Alespoň je vidět, že je v pořádku. Když jsem ji dala do nového domova, nechala jsem ji trošku rozkoukat a dala jsem jí svou první dávku cvrčků vyválených ve vitamínech. Hned se na ně vrhla a ukázala mi jak umí pěkně lovit. Poprvé se tedy netrefila, ale pak už neminula a prťavci to měli zpočítané :D

 

Dereček o ní zatím nejeví zájem, spíš by bral ty její větvičky, které mi kradl když jsem v týdnu připravovala terárko. Tak jsem zvědavá, jak se na ní bude tvářit Abinka. Při představě, že se olizuje i nad Pupíkem mě polévá horko...

 

 

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode