Opět nové přírůstky

01.06.2009 11:21

 

Za tu dobu, co jsme tu nebyli se toho u nás stalo opravdu hodně..

 

Popřáli jsme Derečekovi k jeho krásným druhým narozeninám - dostal spoustu dobrot a nějaké nové hračky, které si snad před Abinkou lépe pohlídá.

 

Abinka nám pomalu ale jistě roste do mamutích rozměrů. Chtěla jsem jí zkusit zvednout, ale rozplácla jsem se jak široká tak dlouhá. Prostě nemám šanci. Jen Pája to trošku zvládá, ale taky se při tom netváří nějak slavně.. :D

 

Šupinka se začala konečně tvářit trošku zeleně a roste přímo před očima. Včera mi poprvé ukázala jak pije a Pájovi se ukázala poprvé celá, ve všech barvách a dokonce i jemu se líbí, což usuzuji z jeho slov "no zase je to něco jiného.." :D

 

Pan Pupík taky krásně přibírá na váze, ale bohužel vám ho teď zvážit nemůžu, jelikož jsem svou kuchyňslou váhu půjčila kamarádce. Jinak mě Pupíno každé ráno vítá u vrátek, začal krásně papat z ruky a už se neschovává ani když mu Dereček dává pusinky..

 

Nikitka dostala nový záchůdek, ze kterého si udělala pelíšek. Tak dostala pelíšek a začala spát na zemi, přikrytá záchůdkem.

 

No teď ty naše přírůstky...

Caesar se konečně dočkal společnosti. Má dvě nové samičky a ještě zatím klučíka, kterého máme pro kamarádku...Jedna z holčiček se jmenuje Jitrnice, další jméno jsme zatím nevymysleli. Jitrnice proto, že tak opravdu vypadá - jako správná slečna je pořádně zavalitá, navíc jsme ji dostali napapkanou, tak vypadala jako by měla každou chvilkou prasknout..

 

Také jsme se dočkali achatinek. Jsou krásné a maličké. Ten veliký boxík, který jsem pro ně pořídila, stejně zatím neobývají, protože bych se bála, že bych je už nenašla, takže jsou zatím jen v malé přepravce a i v té mám co dělat... Jmenují se Pralinka a Tvarůžek. Pralinka je hodně akční, všechno hned zkoumá a je taková komunikativní. Tvaroh by stále jen spal a komunikuje jen v přítomnosti Pralinky.

 

No a včera jsem si z práce přinesla novou králičí slečnu. Přinesla nám ji nějaká pani, která už ji doma z nějakého důvodu nemohla mít. Je strašně krásná, takže to bylo celkem jasné (i když to rozsek až Pája, když pro mě večer přijel). Původně se jmenovala Šmudla, což se mi moc nelíbí a navíc mi ani jako šmudla nepřipadá. Tak se pokusíme jí vymyslet něco lepšího. No ona na to stejně neslyší..

 

Také se nám u Páji narodila koťátka. (loni jsme ve Strakonicích na trhu na parkovišti našli malou Agátku..) Vypadají jako to z reklamy na Whiskas. Tak pokud by měl někdo zájem, určitě se ozvěte.. Zatím jsou ještě tři volná..

 

Pokusím se co nejdříve přidat všechna nová zvířátka do jednotlivých sekcí spolu s fotkami...

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode