Nějaké novinky z našeho krcálku....

10.05.2009 21:55

 

V pátek jsem se vrátila z práce, a už na mě doma čekali všichni moji miláčci - přijel k nám zase Pája s Abinkou... Musím říct, že nic tak krásného jako stereo vítání těch našich telátek po tak náročném dni jsem si snad ani nemohla přát... Jsou to zlatíčka, nebo alespoň na těch pár chvilek byli. V noci jsem musela klasicky vystěhovat Nikitu s Abinkou do předsíně, páč ty dvě holky nezbedný mě prostě nikdy nechtějí nechat vyspat. Ráno mě budily už v šest - Abinka chtěla Nikitu vydolovat z klece a Nikita na ní neskutečně dupala. Asi aby mi oplatili to noční vyhoštění.

 

V sobotu jsme byli všichni nějací unavení. Jen občas se po nás děťátka trošku proběhla, takže se na našich tělech opět objevily nové škrábance a nějaká ta modřina (zákazníci v práci si stále myslí, že máme doma spoustu kočiček :D). Byli jsme tak unavení, že jsme ani nezvládli nic vyfotit.

 

No a teď to nejdůležitější - Pája schválil chameleonka!!! Nejspíš si uvědomil, že po tolika letech neustálého kupování všemožného ptactva a obíhání králičích výstav, by mohl dát také šanci mě rozvíjet své prapodivné choutky :D Takže jsme dnes jeli do naší milované Ikei koupit nějakou skříňku pod terárko. Pája celou dobu opakoval, jak jsem mu to měla říct dřív, že by si vzal tu svou kartu Ikea family. Potom jsme zajeli ještě do Hornbachu, kouknout na nějakou kytičku do terárka a já tam zjistila, že Pája si tu svou Ikea kartu celou dobu vozí v kaslíku... No a mezitím, co jsme byli kupovat nějakou méně vzrostlou nejedovatou rostlinku, se nám Abinka, kterou jsme na tento menší výlet vzali s sebou, "podívala" na tu pěknou novou skříňku! Moc hezky jí nakousala krabici a roh nějakého toho prkénka, z kterého se nakonec samozřejmě vyklubal horní roh boční stěny, jistě že ten, který "kouká" do prostoru. S Pájou jsme se shodli, že tohle za svého času nedokázal ani Dereček - aby zdevastoval něco, co jsme ještě ani nedovezli domů..... Pokračovat jsme mohli, až když se Pája uklidnil. No a pokračovali jsme za Dančou, která mi přenechala terárko doslova "za hubičku".  Teď budu mít týden na "vyšperkování" terária, tak snad to zvládnu a novému miminku se u nás bude líbit. Myslím si, že těžší úkol mě čeká při výběru nějakého úchvatného jména. Moje fantazie je v tomto směru značně omezená, ale to jste si již všichni dobře všimli. Takže přijímám všechny možné (i nemožné) návrhy...

 

Jinak už máme nabídku slečny pro Caesara, takže snad co nevidět bude mít společnost, a když se zadaří, možná rovnou dvojnásobnou :D Čímž jsem si na sebe upletla další bič v podobě vymýšlení dalších jmen... No hlavně když se mu budou holky líbit!

 

No a nějak po 20. tohoto měsíce by se u nás měli objevit ještě dva přírůstky - achatiny, česky oblovky, pro laiky šnečci... Takže další jména! Alespoň že shánění bydleníčka není tak obtížné...

 

Musím Vás všechny upozornit, že prozatím už další přírůstky neplánuji, tímto výčtem prozatím končím :D Chybí už jen agama a kajmanka, ale to snad už bude nějaký ten obrovský baráček, kam se všichni vejdeme... :D I když i o tom Pája začíná pochybovat, jelikož mě napadlo jak efektivně využít naší budoucí zimní zahradu - trojicí leguánků.....

 

Tak dnes už přeji dobrou noc a snad Vás ta zvířátka ve spaní nebudou tolik strašit jako mě poslední dobou... :D

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webu zdarma s WebnodeWebnode